środa, 10 lipca 2013

Alice in Workland

Środa 11h07 :

Jak by wam tu najlepiej streścić moje doświadczenia biurowe....

"Ale ja nie chciałabym mieć do czynienia z wariatami - rzekła Alicja. 

- O, na to nie ma już rady - odparł Kot. - Wszyscy mamy tutaj bzika. Ja mam bzika, ty masz bzika.
- Skąd może pan wiedzieć, że ja mam bzika? - zapytała Alicja. 
- Musisz mieć. Inaczej nie przyszłabyś tutaj.” 


 ***
15h00

pan M. jest moją nieustanną inspiracją, moją muzą! postanowiłam więc przybliżyć wam dziś jego osobowość, jego zapał do wykonywanej pracy, jego pasje dla tego co robi! :


IMIE: M.
NAZWISKO: ******
ZAWOD: szofer
JEGO MOTTO: nie mam czasu
MOTTO nr 2: jestem przepracowany

gdy sie go o cos prosi:

ODPOWIEDZ 1: wszystkie te samochodowe historie dzialaja mi na nerwy!
ODPOWIEDZ 2: nie jestem kamerdynerem, jestem szoferem
ODPOWIEDZ 3: nie jestem dostawca

kiedy ma gdzies pojechac:

PARYZ: nie da sie nigdzie zaparkowac
PRZEDMIESCIA: za daleko, nie bedzie sie specjalnie meczyl
MISJA DO WYKONANIA: CHOLERA nie mam czasu!
CO NAJBARDZIEJ LUBI ROBIC W BIURZE: sledzic forum internetowe jego ulubionej plkarskiej ekipy

MAGICZNA MOC: zniknac kiedy sie go szuka,
MAGICZNA MOC 2: stac sie niewidzialnym, zeby nikt go o nic nie prosil

MAGICZNA MOC NAD KTORA PRACUJE: zrobic to, co mam do zrobienia, nie ruszajac sie z biura, albo najlepiej zeby sie samo zrobilo :) 



***
17h30 

“Be what you would seem to be- or, if you'd like it put more simply- Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise.” 


(A stąd morał: Bądź, kim się zdajesz, lub, jesli wolisz prościej: Nie myśl sobie, że nie jesteś kimś innym niż mogłoby się wydawać innym że będąc kim jesteś lub mogłabyś być nie byłabyś kimś innym niż byłabyś gdybyś wydawała im się kims innym.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz